Jak jsem ochutnala Vaříme.cz


Oldo,
občas se stane, že nemám chuť vymýšlet recepty a běhat po nákupech. Proto, když se mi naskytla možnost vyzkoušet novou službu, kterou poskytuje Vaříme.cz, neváhala jsem ani chvíli. :-) O co vlastně jde? Na jejich stránkách najdeš každý týden 9 receptů, ze kterých si můžeš vybrat. Objednáš si uvedené suroviny, které ti přivezou i s receptem a můžeš se pustit do vaření. Chytré že?

Překvapilo mě, že v dodávce najdeš opravdu všechno potřebné pro daný recept, a když říkám všechno, tak myslím opravdu vše včetně soli, pepře a oleje! Množství jednotlivých surovin je akorát pro daný recept. Je to šikovné v případě exotičtějších surovin, kdy potom nemusíš přemýšlet, co budeš dělat se zbytkem. Výhodou je také, že dostaneš věci, které se občas ne zrovna lehce shánějí, např. celé krevety, čerstvé ryby, zvěřinu. Jedinou nevýhodou je poměrně velké množství obalového materiálu v podobě krabiček a pytlíčků. Nejsem ale jediná, kdo vznesl tuto připomínku, a tak společnost připravuje zpětný odběr tohoto materiálu spojený s ekologickou likvidací.
Vyzkoušela jsem přípravu následujících pokrmů: jehněčí hřbet s houbovým ragů, vepřové medailonky s houbovým risottem a krevety se zázvorem. Vše dopadlo na jedničku a bylo naprosto výborné, jen už možná chápu, proč je jednodušší koupit oloupané krevety. Loupání totiž není nic moc. :-)



16.3.14